Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Η Ώρα της Νιόβης.... "Το κομμωτήριο κι εγώ...."

Έχω κάτι το τραβηχτικό το ξέρω..όχι το ξέρω σας λέω..μου συμβαίνουν κουφά στραβά ανάποδα και μάλλον έχω μαγνήτη όπως είπε μια φίλη..Ίσως να είναι και έτσι δεν ξέρω..εγώ και τα κομμωτήρια έχουμε μια σχέση αγάπης και μίσους.

 
Τα μαλλιά μου τα έχω πάντα μακρυά κάτω από τους ώμους δηλαδή και συνήθως πίσω τα έχω κομμένα σε σχήμα V. Πάντα μου άρεσε αυτό γιατί είναι πολύ ροκ. Επίσης, να πώ ότι το φυσικό μου χρώμα είναι αυτό το κλασσικό καστανό πολύ ανοιχτό και έχω σχετικά λεπτή τρίχα.

Οι απόπειρες στα κομμωτήρια ξεκίνησαν όταν ερωτεύτηκα το μεζ χρώμα..αυτό το ψυχρό ξανθό με την πολύ σκούρα καστανή βάση, τα είχα έτσι και μια πενταετία μου πήγαιναν τα είχα συνηθίσει τα είχα αγαπήσει ρε παιδί μου.

Και ξαφνικά το βαρέθηκα..ωω ναι το βαρέθηκα και λέω θα κάνω μια αλλαγή θα πάρω μια βαφή να τα κάνω μόνη μου μαύρα και τα έκανα, μετά μελαγχόλησα  και αποφάσισα να πάω στο κομμωτήριο που μου έκανε τα μεζ με σκοπό να τα κάνω καστανό πολύ ανοιχτό ή μελί. Η αντίδραση της κομμώτριας: α δεν γίνετε να τα ανοίξουμε τώρα θα τα αφήσεις  έτσι να βγεί το φυσικό σου θα τα κόβουμε σιγά σιγά και μετά θα κάνουμε  ανταύγειες πάνω στη βάση σου. Αδιανόητο να κόψω το μαλλί δεν το σκέφτηκα καν...Δεν μάρεσε η γνώμη της και έτσι άλλαξα κομμωτήρια και κομμωτήριο κατ επέκταση. Ρε παιδία λες και με καταράστηκε που λέει ο λόγος...χαχαχα

Πήγα σε πολλά διαφορετικά κομμωτήρια με τυπωμένες φωτογραφίες ή φωτογραφίες στο κινήτο μου με το χρώμα που ήθελα. Η απάντηση κάθε φορά είχε ως εξής:

-Α πολύ ωραίο χρώμα αυτό που μας δείχνετε αλλά εγώ λέω να κάνουμε το τάδε χρώμα

-Ναι ξέρετε εγώ θέλω αυτό που σας δείχνω

-Ναι αλλά αυτό που προτείνουμε είναι καλύτερο

-Δηλαδή αυτό που θέλω δεν γίνετε ή δεν μου πηγαίνει

-Όχι όλα γίνονται και βέβαια γίνετε και βέβαια σας πηγαίνει αλλά καθίστε θα σας τα κάνω εγώ και αν δεν σας αρέσει το διορθώνουμε λιγάκι

-Μα αν μου τα κάνετε κόκκινα και δεν μαρέσουν πως θα διορθωθούν

-Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι που δεν σας αρέσει το κομμωτήριο μας είναι εγγύηση

Αυτή η συζήτηση μου έχει συμβεί πάνω από 7 φορές σε 3 χρόνια...στο ενδιάμεσο έβαζα καμιά βαφή της απελπισίας μόνη μου γιατί έχω και πολλά λευκά (μικρό κορίτσι)..

Τελευταία απόπειρα στο κομμωτήριο ήταν πολύ συγκαταβατική η κομμώτρια:

-Γεια σας θέλω να τα κάνω από καστανά (ούτε σκούρα ούτε ανοιχτά) κάτι προς το κόκκινο

-Α ωραία επιλογή αλλά θα σας ξεθωριάσει γρήγορα

-Δεν με πειράζει γιατί θέλω μια αλλαγή και αν είναι τα ξαναβάφω σε ένα μήνα αφού έτσι κ αλλιώς μου βγαίνουν συνέχεια λευκά

-Ωραία καθίστε....

Αποτέλεσμα το μαλλί καστανό με μελί ανταύγιες

Μου βγάζει την πετσέτα της λέω α δεν γίνανε κόκκινα, απάντηση αποστομωτική...αφού είπαμε θα σας ξεθωριάζαν...ναι αλλά σας είπα θα τα ξαναέβαφα..απάντηση αποστομωτική νούμερο δύο ναι το έκανα για να σας βγάλω από διπλά έξοδα..

Και λέω εγώ τώρα κουκλίτσα μου τί σε ενοχλεί εσένα εγώ θέλω το μαλλί μου ξεθωριασμένο κόκκινο και να το βάφω κάθε μήνα έσυ τί χαλιέσαι....

Είμαι τώρα στο στάδιο που πρέπει να τα βάψω..τρέμω στην ιδέα του άγνωστου που με περιμένει στο κομμωτήριο..τρέμω στην ιδέα άλλης μιας τέτοια συζήτησης....Το μόνο σίγουρο είναι ότι στάνταρντ θα είναι άλλη μια αποτυχημένη προσπάθεια να κάνω το χρ΄μα της επιλογής μου...
Είμαι η Νιόβη και είμαι καλά....

1 σχόλιο:

  1. Πολυ καλο ποστ!και εγω εχω κατι παρομιο προβλιμα,αλλα με το κουρεμα, με αποτελεσμα να τα κοβω μονη μου στο σπιτι- τουλαχιστον θα ειναι δικο μου το λαθοσ,και δεν θα εχω πλυροσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή