Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Της...Πόπης "Κους-κους Νο9 "

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!


Σας έλειψε η πάρλα μου, γλυκά μου ζουζουνάκια;

Κι εμένα μου έλειψε το κουσκουσάκι μας αλλά δεν κάνετε και τίποτα συγκλονιστικό….

Τα συγκλονιστικά αυτής της εβδομάδας σ΄εμένα συνέβησαν και ήταν και άσχημα.

 Καλό είναι όμως να τα μοιραζόμαστε κι αυτά μωρέ.

 Μια πολυκατοικία είμαστε.

Δεν έπρεπε να δείτε και πως είμαι όταν πέφτει η ψυχολογία μου;

 Όχι, γιατί ήμουν σαν κλαμένο …μ_ _ _ί;

 Ε εντάξει, πότε χαμογελαστό, πότε κλαμένο πάντως παραμένω ένα ωραιότατο μ_ _ _ί!!!!

Για πείτε λοιπόν, πως σας φάνηκαν τα παιχνίδια μας αυτή την εβδομάδα;

Εγώ πάντως έμεινα καταενθουσιασμένη!!!!

Μα είναι πραγματικά υπέροχο να βάζεις μια φωτογραφία από ένα ηλιοβασίλεμα, για παράδειγμα, και η άλλη να σου λέει ότι η λέξη που είχε βάλει ήταν το… μανταρίνι γιατί πολύ απλά επικρατούσε το πορτοκαλί χρώμα!

Άλλωστε η λογική αυτής της πολυκατοικίας μπορεί να τρελάνει κόσμο!!!

 Είναι γνωστό!

Να μην ξεχάσω να σας πω ότι τα νέα μου δαχτυλίδια με τίτλο «άσπρα μούρα, μαύρα μούρα, πάρ’ τα ρε παλιοχαμούρα» θα είναι σύντομα κοντά σας!!!!

Μια καταπληκτική ιδέα της γνωστής φιλενάδας μου, όπου θα είναι κατάμαυρα με μαύρα μούρα και δεν θα προσφέρονται σε κουτάκι αλλά σε ουροσυλέκτη!!!!!

Μιλάμε για τρελές δουλειές……

Λοιπόν, Παρασκευή σήμερα, ανασκουμπωθείτε και αρχίστε τα δικά σας τα τσαχπινογαργαλιάρικα για να 'χουμε να λέμε, διαφορετικά το παράρτημα θα βγαίνει κάθε μήνα!

 ΟΚ;

Κλείνοντας, να μην ξεχάσω να πω ότι αν δε βγει η Κέλυ στο μπαλκόνι, εγώ δεν τη χαιρετάω και ότι στις 15/11 θα είμαι κι εγώ εκεί ( εκεί εκεί στου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ)  για όσες θέλουν να τους δώσω κάποιο αυτόγραφο, ή να με ακουμπήσουν, ή να μυρίσουν το άρωμά μου, ή ακόμη και να φωτογραφηθούν μαζί μου, γιατί πάνω απ’ όλα είμαι πολύ απλός άνθρωπος….


                    …..τα σέβη μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου