Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Της...Πόπης "Κους-κους Νο 8"

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!
 
Λατρεμένες μου υπάρξεις, τα σέβη μου, απ’ την αρχή, πριν πω οτιδήποτε!
 
Με έχετε αφήσει, αναύδου και αφώνου γωνία….
Από πού ν’ αρχίσω να σας λέω;
Η μάλλον ξέρω….
Λοιπόν, Κυριακή πρωί!
 
Είμαι στο θυρωρείο και φτιάχνω την αλληλογραφία σας και έχω απορροφηθεί  στο να σηκώνω τους φακέλους στο φως προσπαθώντας να δω τι λέει μέσα το κάθε γράμμα.
 
Ξαφνικά, χτυπάει το τηλέφωνο και ακούω μια φωνή από μέσα να σκούζει και να λέει…@($@&&%_@!^&*@@$%%@@
Λέω δε μπορεί, κάτι συμβαίνει εδώ…
 Ανεβαίνω στο σπίτι μου και ανοίγω την μπαλκονόπορτα!
Τι άκουσαν τα αφτάκια μου δεν περιγράφεται!!!
Το κοριτσάκι του Δ9 στον 4ο ζητούσε συμβουλές από τις υπόλοιπες ενοίκους για το τι δώρο να πάρει στον καλό της που έχει γενέθλια.
 
Οι έμπειρες γειτονοπούλες, την συμβούλεψαν τα εξής:
 
Να γεμίσει το σπίτι κεράκια ! Κεράκια εδώ ,κεράκια εκεί, κεράκια στο πάτωμα, στο ταβάνι, στο κρεβάτι, στο μπιντέ, στο συφώνι, στο μαξιλάρι, στο κεφάλι, στα πόδια , παντού κεράκια και μετά να κάνουν αχαλίνωτο σεξ.
 
Άλλη της είπε να γεμίσει το κρεβάτι ζαρζαβατικά, να το κάνει μποστάνι και πάνω εκεί να κάνουν αχαλίνωτο σεξ.
 
Μια τρίτη τη συμβούλεψε να διαλογιστεί, να βγει απ το σώμα της να μπει σε ένα άλλο και να κάνουν αχαλίνωτο σεξ.
 
Μια πιο ψαγμένη την ενημέρωσε ότι πουλάνε κάτι σωβρακάκια όπου στο επίμαχο σημείο έχει ματάκια και στοματάκια και στη θέση της μύτης έχει τρυπίτσα για να βγει η μαλαπέρδα ώστε να κάνουν αχαλίνωτο σεξ.
 
Μία επίσης υπέροχη πρόταση ήταν να βιδώσει μια κολώνα και ντυμένη κοκκινοσκουφίτσα  να του κάνει λυκνιστό και αισθησιακό στριπτίζ με αποτέλεσμα το αχαλίνωτο σεξ.
Εκεί λοιπόν, σ’ αυτό το σημείο κόλαφο και λίγο πριν ξεκινήσουν να της λένε για τον κάμα και τον σούτρα ήταν που χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν ο κύριος Κώστας από τον δήμο μας όπου με ενημέρωσε ότι έχουν γίνει 2.179 καταγγελίες από τις γύρω πολυκατοικίες .(δεν πηδάνε στις γύρω πολυκατοικίες…μάλλον)
 
Το γύρισαν λοιπόν στο καλαματιανό οι τύπισσες και άρχισαν να αναπολούν τα περασμένα ανοίγοντας άλμπουμ απ τον καιρό του Ιουστινιανού!!!!
 
Το κοριτσάκι νοσηλεύεται σε ψυχιατρική κλινική και ακόμη απορεί πως γίνεται το αχαλίνωτο σεξ να θεωρηθεί έκπληξη!!!
(εμ μανίτσα μου όταν ρωτάς τέτοια πράγματα, γυναίκες που είναι παντρεμένες πάνω από 10 χρόνια…εκπληξάρα είναι!!!)
 
Και συνεχίζουμε το πρόγαραμμά μας με μια αναδρομή στην παλιά Αθήνα ενώ στην λατρεμένη μας Πάρο έχει πιάσει φωτιά που ευτυχώς έσβησε γρήγορα γιατί την απείλησε η επίσης λατρεμένη μας τρελοπαριανή!!!!!
 
Τη βραδιά προσπάθησε να κλείσει η μία εκ των διαχειριστριών μας με μουσική.
Όλες προσπάθησαν να δείξουν το έντεχνο και ποιοτικό τους γούστο αλλά για άλλη μια φορά ξέφυγαν και ακούσαμε λίγο από Καρά……
Και πάμε όλες μαζί να υποδεχτούμε την Δευτέρα και να καλοσωρίσουμε τη νέα εβδομάδα.
 
Οι εξωτερικές μου δουλειές δεν μου επέτρεψαν να παραβρίσκομαι εις την πολυκατοικίαν αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι κι άλλες απουσίαζαν λόγω, λέει, τεχνικών προβλημάτων.
 
Ανοίγω λοιπόν το ράδιο να χαλαρώσω η γυναίκα και ακούω στο δεύτερο πρόγραμμα την κουδούνα του Silver Alert!
 Πριν προλάβω να σκεφτώ ότι χάθηκε πάλι κάποια γιαγιούλα ή κανένας παππούλης ακούω τα ονόματα των διαχειριστριών και το δικό μου….
 
Θεέ μου λέω, πόσο πολύ μας αγαπάνε αυτές οι κλώσες;
 
Και βγαίνω στο μπαλκόνι να με δουν.
 
Για κακή μου τύχη όμως εκείνη ακριβώς τη στιγμή βγαίνουν στα δικά τους μπαλκόνια και οι 2 διαχειρίστριες….
 
Ω ΡΕ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!!
 
Κάνουν συμβούλιο ο Γκεβάρα του αιλάινερ και ο Βελουχιώτης του κολιέ και ετοιμάζονται για κατάληψη!!!!
 
Κατεβαίνουν στον ακάλυπτο με ντουντούκες και αρχίζουν να φωνάζουν ότι είμαστε πουλημένα κρέατα και ξημεροβραδυαζόμαστε σε άλλες πολυκατοικίες  και ότι δεν ανέχονται την συμπεριφορά μας και ως ένδειξη διαμαρτυρίας, σκίζουν τα καλσόν τους καλώντας και τις υπόλοιπες να κάνουν το ίδιο…
 
Ακούστηκαν συνθήματα του τύπου:
«Μαζί θα φτιάξουμε μια νέα πολυκατοικία»
«Να φύγετε να πάτε αλλού»
« Εμείς θα ξεβρωμίσουμε την πολυκατοικία»
 
Και άλλα πολλά….
 
Επί προσωπικού σε δύο απ’ αυτές ακούστηκε η χυδαία φράση… «άσε μας κουκλίτσα μου» όπου και έφτασε ο κόμπος στο χτένι και άρχισε ο αντιπερισπασμός!!!
Οι…κουκλίτσες πήραν αμπάριζα, συγκέντρωσαν το λαό τους για συμπαράσταση και κάλεσαν την Α.Σ (Ασημένια Δύση) να της μαζέψει.
Έτσι απλά και δημοκρατικά επικράτησε ξανά η ειρήνη και η καλή γειτνίαση στην ωραιότατη πολυκατοικία μας!!!!
 
Καλά ή κακά, αυτά ήταν τα νέα μας!
 
Σας ευχαριστώ που για μία ακόμη φορά εμπιστευτήκατε σ’ εμένα την ενημέρωσή σας άλλα όπως είπε και μια φίλη…είμαι η σταθερή αξία που έγινε λατρεία….
                          ……τα σέβη μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου