Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Της...Πόπης "Κους-κους Νο 6"

Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα!!!!!!

Τι μου κάνετε βρε φιλενάδες;

Σας έλειψα καθόλου; Εμένα πολύ αν και μάθαινα τα νέα σας από την θυρωρίνα της απέναντι πολυκατοικίας την κυρά Κατίνα! (καλή κυρία αλλά κουτσομπόλα βρε παιδί μου)

Μωρέ τι ήταν αυτό το χθεσινό; Στενοχώριες, αγωνίες,παρεξηγήσεις...όλα τα χωρέσαμε οι ρουφιάνες!!!

Για πείτε μου όμως ρε κορίτσια, είναι αλήθεια ότι η άλλη μουτζωπιάστηκε με την κουνιάδα της έξω απ την εκκλησιά γιατί χωνόταν σε όλες τις φωτογραφίες του γάμου και ήταν και κακοντυμένη;
Θες κυρά μου να δείξεις ότι είσαι ανώτερη απ τη νύφη, ως αδερφή;
Ε βάλε κάτι ανώτερο από το νυφικό!!!
Βάλε κάτι αποκριάτικο, βάλε την κουκούλα του αυτοκινήτου,βάλε το σατέν κουβρλί, ε τέλος πάντων βάλε κάτι που να τραβάει την προσοχή.
Τι να κάνουμε;
Χρόνια τώρα, όταν πάμε σε γάμους, τη νύφη πάμε να δούμε.
Αλλαξε εσύ την ιστορία…ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!

Καλέ το καλό το μάθατε;
Η πολυκατοικία μας φτιάχνει CD!!!!
Η αφεντομουτσουνάρα μου, θα γράφει τους στίχοι, η Παριανή φωνάρα θα τραγουδάει, ο μεγάλος γκουρού θα κάνει την επιμέλεια του Σιντέος και η νοικοκυρά με τη σούπα θα φτιάχνει τους μουφέδες στις συναυλίες μας!!!!
Όλα έτοιμα τα χουμε!!!
Μόνο το όργανο μας λείπει και αποφασίσαμε από κοινού να είναι το κλαρίνο.
Όσες κυρίες λοιπόν ξέρουν καλό κλαρίνο, παρακαλούμε (οι άντρες τους) να δηλώσουν τις συμμετοχές τους στη θυρωρό!!!!
Ευχαριστώ..


Μωρέ, κλείνοντας, να εκφράσω ένα παράπονο;
Ναι, δεν είμαι τίποτα το σπέσιαλ, το καταπληκτικό, αλλά με πείραξε πολύ που σας ζήτησα έναν κόκκινο κουβά για δώρο και μου είπατε όχι γιατί μόλις είχατε πάρει έναν ψυγειοκαταψύκτη στην διαχειρίστρια.
Είναι κρίμα κι άδικο αυτό έχω να πω και τίποτε άλλο.

Λοιπόν, αφήνουμε τα δύσκολα πίσω μια και πέρασαν,προχωράμε μπροστά με σύνθημα «σ’όποιες αρέσουμε, για τις άλλες, δεν θα μπορέσουμε» και είμαστε πλέον έτοιμες για νέες περιπέτειες!!!
Για να σας δω................

........τα σέβη μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου