Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Της Πόπης... "Κους-κους Νο 4"

Καλημέρα,καλημέρα,καλημέρα!!!!!
 Τι έγινε τσούπρες μου; Έλειψα ένα πρωινό και μου κάνατε την πολυκατοικία American Bar????????*>:) διαβολάκι
Βρε μέχρι το ταχυδρομείο είχα πάει για να γνωρίσω τον άντρα αυτής που μένει στον 8ο, στο Β5! Επειδή όμως είσαστε τσούχτρες δεν θα σας πω τίποτα γι αυτόν….ούτε για το γυάλινο μάτι του ούτε για το πόδι του το ξύλινο!!!!
Πάντως όταν γύρισα σπίτι, ήσυχα ήταν τα πράγματα.
Σήκωσα το χέρι μου να χαιρετήσω τη γειτόνισσα κι αυτή σήκωσε…τα πόδια!!!! Από τη 1:08 μέχρι τις 4:00 με τα πόδια πάνω ήταν. Θα διαολογίζεται, λέω, και κάνει γιόγκα που να φανταστώ ότι περίμενε τον γιόκα (της πεθεράς της). Όταν κατέβασε τα πόδια της και είδε ότι είχε κάψει την σούπα (καλά μωρή, τη σούπα;;;Πως καίγεται μια σούπα;;;) με φώναξε να τη βοηθήσω… Σήκωσα εγώ τα πόδια μου να απασχολήσω τον έρμο σύζυγο, μέχρι να του φτιάξει μια ομελέτα να ντερλικώσει ο καψερός!
Μετά τις φώναξα όλες στον ακάλυπτο γιατί μου ανέθεσαν να κάνω κάστινγκ για τα Μπολσόι!!!!! Καλά….εγώ λαλούσα και όλες οι άλλες…χόρευαν (;;;;;) Κόπηκαν 3 όμως. Οι δύο γιατί το έπαιζαν φτασμένες οι ψωνάρες, η άλλη η δόλια είχε πολλή αδύνατο κουντεπιέ και τις έφευγαν συνέχεια οι πουέντ!!!!!
Αν ήμουν χαρούμενη τη μέρα του γάμου μου; Μωρ’ συ, ξέρεις με τι χαρά μπήκαν στο καράβι οι ταξιδιώτες του…ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ;;;;;;; Ό,τι θυμάσαι χαίρεσαι;*:( λυπημένος
Παρακαλώ πολύ τις διαχειρίστριες να στείλουν υδραυλικό στο Γ7 γιατί έχει κάνει υγρασία στο πατάρι. Πείτε του παρακαλώ…1,75…μαύρα μακριά…μελί….και σαν πεπόνια! Θα καταλάβει αυτός. Βέβαια και οι άλλοι 69 που στείλατε πήγαν οπότε αρχίζω να ψιλιάζομαι τον λόγο της υγρασίας!!!!!
Και μια που λέμε για το παταράτο, θυμήθηκα το κουίζ. Κορίτσια με απογοητεύσατε!!!Οι ερωτήσεις που περίμενα να κάνετε ήταν άλλες, όπως:
1.  Τι χρώμα είναι οι τοίχοι του σπιτιού σου;
2.  Οι κουρτίνες ήταν τραβηγμένες;
3.  Οι μπριζόλες ήταν με κόκκαλο ή λαιμού
4.  Το τραπέζι που τρώτε είναι ροτόντα;
Εσείς φάγατε κόλλημα με…προφυλακτικά, δονητές, πίπες κι εφημερίδες.
Αμ δε λύνονται έτσι οι σοβαροί γρίφοι καρδιά μου!!!!!
Τέλος πάντων….
 
Αρκετές καινούριες ενοίκους είχαμε εθές ε; Πάντως τις δυο που ξεχώρισα εγώ, θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να τις βάλουμε μαζί. Μια που δεν ξέρει τι είναι «μάθημα οδήγησης» και μια που δηλώνει ότι της αρέσουν οι ξεπέτες, είναι κρίμα να μην συγκατοικήσουν!!!! Αλλά δε μου πέφτει και λόγος, εγώ μια απλή θυρωρός είμαι.
 
Το τονίζω αυτό γιατί κάποια τσαχπινογαργαλιάρα φοβήθηκε μην της φάω τη θέση. Κράτα την μάτια μου!!! Εγώ είμαι η ΣΤΑΡ του θυρωρείου μου.*:"> κοκκίνισμα
 
Αυτά ήταν τα ολόφρεσκα χθεσινά νέα της πολυκατοικίας μας και κλείνοντας θα βάλω κάτι για την φίλη μας που είχε απορία για τις…ωοθήκες μου και δεν κατάλαβε την επιστιμονική και εμπεριστατωμένη προσέγγισή μου….
 
 
Οι όρχεις (εν. όρχις, γεν. όρχεως) είναι ζεύγος γεννητικών αδένων και μέρος των γεννητικών οργάνων του αρσενικού. Απαντώνται σε όλα τα θηλαστικάκαι έχουν διττή λειτουργία: την παραγωγή σπερματοζωαρίων και την παραγωγή ανδρικών ορμονών (κυρίως τεστοστερόνης).
 
 
Στη βιολογία, ωοθήκη ονομάζεται το αναπαραγωγικό όργανο του θηλυκού οργανισμού στο οποίο παράγονται τα ωάρια. Στα φυτάαποτελεί μέρος του άνθους. Εκτός από αναπαραγωγική, έχει επίσης ενδοκρινική λειτουργία, παράγοντας θηλυκές ορμόνες.
Στη γυναίκα, οι ωοθήκες είναι οι γεννητικοί αδένες που βρίσκονται απο μια δεξιά και αριστερά της μήτρας. Το μέγεθος της μεταβάλλεται ανάλογα με το σε ποια ωοθήκη θα γίνει ωοθυλακιορηξία αλλά και σε ποια φάση του έμμηνου κύκλου βρίσκεται.
 
                               …………….τα σέβη μου!!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου