Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

"Της...Πόπης" Κους-κους Νο 1


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα.
Τι κάνετε, όμορφες γειτονοπούλες;
Σάββατο εχθές και κλείσατε τα παραθύρια για να μην σας ακούω ε;  Αμ δε, καψερές μου, όλα τα άκουσα πάλι!                                                                                                                                                                         

Καλά, για τον σεισμό πάλι, δεν θα κάνω κουβέντα. Βαρέθηκα τα κουνήματα κι εύχομαι να ήταν και ο τελευταίος!

Το κούνημα που έφαγε όμως η δικιά μας η πολυκατοικία από την τελετή στέψης…δεν περιγράφεται!!!  Ποια τελετή;  Ποια στέψη;  Μωρέ γιατί μου κάμετε τα κινεζάκια;;;;;

Βρε ναι σου λέω, στέφθηκε βασίλισσα αυτή η δικιά μας, η υπέροχη, έξυπνη, πανέμορφη, ταλαντούχα, εκπληκτική, πανέμορφη (ξανά)….ΠΟΠΗ ΑΝΤΙΜΙΣΑΡΗ !!!!!

Εσείς που το χαρήκατε, μπράβο σας, για τις υπόλοιπες εγώ θα έλεγα…ξύδι αλλά καλού κακού, με ειδοποιούν απ το κοντρόλ ότι σύντομα θα έχουμε κοντά μας νοσοκόμα…….χα χα Άλλα νέα; Αρκετά.

Μια εξαιρετική κυρία νοικοκυρομάνατζερ, έφτιαξε επίσης εξαιρετικό γλυκό κυδώνι και κάτι μου λέει ότι στο μέλλον θα φτιάξει και πολλά πολλά άλλα!!!!

Μια άλλη πήρε μίξερ αλλά δεν ξέρει να το χρησιμοποιεί και κατά τα άλλα θέλει να ζυμώσει!!! Βάλε τα χεράκια σου μανίτσα μου, δεν ειν’ κακό…..

Κάποια άλλη είχε την εξής εύλογη ερώτηση να μας θέσει…όταν περνάει το δρόμο μια μαμά που έχει μωράκι σε καρότσι, τα αυτοκίνητα πρέπει να την πατήσουν ή όχι;  Η δικιά μου ψυχαναλύτρια  πάντως βρίσκεται στο Παγκράτι, αν βολεύει η περιοχή. Έτσι μου ρθε ρε φιλενάδα και το πα……

Και ερωτώ….δε μου λες καλή μου, έτρωσες κόκκινο χαλί επειδή θα ρθει ο ξάδερφος φαντάρος από το μεγάλο πεύκο; Δηλαδή αν ερχόταν ο λοχαγός ΚΑΠΟΤΑΣ τι θα έκανες ομορφιά μου;;;;;;

Αμ η άλλη, τι να πεις για την άλλη; Όλη νύχτα γκάζωνε και για λίγο που κοιμήθηκε, είδε καβγά. Βρε κοπελιά, μπα κι είσαι υπερκινητικιά ;;;;;

Βρε κορίτσια, μεταξύ μας, στο γάμο μου χόρεψα κρητικά γιατί είμαι κρητικιά. Η άλλη, που θέλει να χορέψει ποντιακά, χωρίς να είναι πόντια….καλά, «πόντια» είναι;;

Πάντως, δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ δοκίμασα τον νέο τρόπο κρατήματος της τσαντός μας και τον βρήκα εξαιρετικό. Να συνηθίζουμε και στην ιδέα της θηλιάς……

Καλέ ποια θηλιά; Εμείς; Εμείς αντέχουμε βρε κουτά!!!! Τ’ αγοράκια να προσέχουν…

Εμείς ξέρουμε πάντα να ξορκίζουμε το κακό, γι αυτό και χθες, μαζευτήκαμε στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας και κάναμε άνα σουαρέ τρελό!!!!!

Καλέ ΑΘΗΝΩΝ ΑΡΕΝΑ λέμεεεεεεεεεεεεε. Όλα τα μεγάλα ονόματα!!!!!!!

Παίζει να είναι και η πρώτη φορά στα χρονικά που γυναίκες τραγουδάνε την καψούρα ξεκολωμένες στο γέλιο. Σύντομα μας βλέπω ΚΑΙ στο Γκίνες!!!!!

Επειδή όμως είμαστε και κυρίες ποιοτικές………. «σ’ όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε»…………………………………..

                                               …………..τα σέβη μου!!!!!

 Πόπη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου