Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

H Βέρα και το 24ωρο της!


Γειά σας, είμαι η Βέρα 25 χρονών  και αποφάσισα να σας γράψω και το δικό μου 24ωρο. Είμαι παντρεμένη εδώ και 3 χρόνια ασχολούμαι με τα οικιακά και ακόμα δεν έχω παιδάκι.

 

7:00 Χτυπάει το ξυπνητήρι από το κινητό του άντρα μου. Είναι η ώρα να σηκωθεί για να πάει στη δουλειά. Εγώ ξυπνάω αλλά  γρήγορα με ξαναπαίρνει ο ύπνος.

8:30 Ενστικτωδώς και χωρίς καμία βοήθεια χτυπάει το εσωτερικό μου ξυπνητήρι που με ειδοποιεί πως είναι η ώρα να σηκωθώ. Καθημερινά αυτό συμβαίνει χωρίς καμιά διάκριση αν είναι καθημερινή ή Σαββατοκύριακο.

8:45 Έχω σηκωθεί και αφού πλύνω δόντια και ντυθώ πηγαίνω προς τη κουζίνα για να φτιάξω το πρωινό μου καφεδάκι.

9:15 Αρχίζω να στρώνω το κρεβάτι και να σκέφτομαι τι να μαγειρέψω πάλι σήμερα. Για εμένα που δεν τα πάω και καλά με τη μαγειρική αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα.

10:00 Πλένω τα πιάτα που έχω αφήσει από το βράδυ και μαζεύω το σαλόνι. Έχω βάλει τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό και σιγοτραγουδάω γιατί αν τραγουδήσω δυνατά σίγουρα οι γείτονες θα νομίζουν ότι κάτι έπαθα και θα αρχίσουν να χτυπούν τα κουδούνια να δουν αν είμαι καλά.

11:00 Βάζω τα ρούχα εξόδου, κάνω ένα απαλό πρωινό μακιγιάζ και ξεκινάω για το σουπερ μάρκετ. Εκεί μπορώ να κάτσω τουλάχιστον δύο ώρες και να κοιτάζω τα προιόντα στα ράφια ένα ένα.

12:30 Βάζω τα ρούχα εργασίας και ξεκινάω το μαγείρεμα. Έπειτα βάζω τα ρούχα στο πλυντήριο και αρχίζω το σιδέρωμα. Παραδόξως το σίδερο είναι από τις αγαπημένες μου δουλειές στο σπίτι. Αφού τελειώσω το σιδέρωμα ένα σκούπισμα σφουγγάρισμα και ένα ξεσκόνισμα είναι πάντα τα επόμενα στο ημερήσιο πρόγραμμα.

 

16:00 Το φαγητό έτοιμο. Τα ρούχα απλωμένα. Το σπίτι καθαρό και τακτοποιημένο. Ώρα για ένα απογευματινό καφεδάκι. Πηγαίνω είτε στο σπίτι της κολλητής μου που είναι δύο τετράγωνα κάτω από το σπίτι μου, είτε στη μαμά μου για το καθιερωμένο κουτσομπολιό μητέρας-κόρης.

18:30 Επιστροφή στο σπίτι καθότι σε 30 λεπτά καταφθάνει ο πολυαγαπημένος μου σύζυγος.

19:00 Ο αντρούλης μου είναι στο σπίτι και εγώ στρώνω το τραπέζι όσο εκείνος κάνει ένα γρήγορο μπάνιο.

20:00 Καθόμαστε στο τραπέζι και συζητάμε για τη μέρα μας καθώς τρώμε. Από τις πιο ωραίες ώρες της ημέρας.

21:00 Αφήνω τα πιάτα για την επόμενη μέρα, κάνω ένα γρήγορο ντουζάκι και κάθομαι στο σαλόνι με τον άντρα μου να δούμε μια ωραία ταινία.

23:30  Η ταινία έχει τελειώσει και εμάς μας έχει μισοπάρει ο ύπνος. Ξεκινάμε  προς το κρεβάτι για να συνεχίσουμε τον ύπνο μας ή τις προσπάθειες για ένα παιδάκι…

 

Κάπως έτσι είναι το 24ωρο μου με κάποιες παραλλαγές τα σαββατοκύριακα, τις  γιορτές ,τις αργίες κλπ. Ελπίζω να καταφέρω να γίνω σύντομα μανούλα για να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο νόημα το 24ωρο μου.

 Βέρα

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου