Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Α' Δημοτικού: Το άγχος της πρώτης μέρας

Τα πρωτάκια του 2013.... Καλώς Ήρθατε στην 1η σχολική χρονιά σας μακρυά από το σπίτι σας. Αγαπημένες μου μανούλες & μπαμπάδες τα συναισθήματα θα είναι πολλά,από τη μια άγχος και από την άλλη μια ηρεμία μιας & οι περισσότεροι δουλεύετε.

Δε θυμάμαι πως ένιωθα εγώ όταν πήγα Α Δημοτικού πάνε & πόσα χρόνια,το μόνο που θυμάμαι είναι ότι μου έλειπε η οικογένειά μου. Το άγχος της 1ης μέρας είναι αναμενόμενο μιας & ανησυχείτε για το πως θα αντιδράσει το παιδί σας εκείνη τη μέρα που θα είναι μακρυά σας.

Σας προτείνω,λοιπόν,το εξής :    

1) Αρχίστε από τώρα να το προετοιμάζετε & να του εξηγείτε πως στο σχολείο θα μορφωθεί & ότι θα κάνει νέους φίλους & δε θα βαριέται στο σπίτι.
2) Πείτε του πως θα είναι σαν να πηγαίνει στη παιδική χαρά για παιχνίδι με τη διαφορά ότι κάποιες ώρες θα πρέπει να μελετάει & μετά θα έχει ελεύθερο χρόνο για παιχνίδι.
3) Θυμάμαι στη δικιά μου τη γενιά μας λέγανε οι δικοί μας, πως αν δε διαβάζουμε δε θα προκόψουμε ή ότι θα ρθει ο γέρος να μας πάρει. Μη το φοβερίσετε τόσο πολύ ,απλά δώστε του να καταλάβει πως αν δε διαβάσει μετά δε θα το αφήσετε να παίξει.
4) Αφήστε το να αναλάβει τις υποχρεώσεις του & να το μάθει από μικρή ηλικία.

Πέννυ
Φιλόλογος/Καθηγήτρια ξένων γλωσσών

1 σχόλιο:

  1. Με συγχωρείτε αλλά θα διαφωνήσω με το Νο 3.
    Δεν λέμε κατηγορηματικά στα παιδιά ότι αν δεν διαβάσουν μετά δεν θα τα αφήσουμε να παίξουν. Απλώς τους λέμε ότι καλό θα είναι να διαβάσουν πρώτα τα μαθήματα τους για να έχουν μετά περισσότερο χρόνο για να παίξουν!!! Δοκιμασμένη συνταγή στις κόρες μου και πιάνει!!!
    Και μιας και είστε καθηγήτρια θα μπορούσατε να εμπλουτίσετε κι άλλο το άρθρο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή