Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Η Πέννυ είναι καθηγήτρια και μας περιγράφει το δικό της ξεχωριστό 24ωρο!

Να μαι κ εγώ!!!Αποφάσισα να στείλω και το δικό μου 24 ώρο να δείτε πως λειτουργούμε & εμείς οι καθηγητές αν & φαντάζομαι πως όσοι καθηγητές έχουν παιδιά περνάνε πιο δύσκολο 24 ώρο

06:00 : Ξυπνάω αμέσως χουζουρεύω λίγο στο κρεβάτι κ ετοιμάζομαι για την γυμναστική μου & το πρωινό μου

07:00: Μόλις τελειώσω το πρωινό,το μπάνιο & τα συναφή ετοιμάζομαι για τα πρωινά μαθήματα ( τον χειμώνα) ενώ τώρα το καλοκαίρι ετοιμάζω σημειώσεις για τη νέα σχολική χρονιά

12:00 : Μέχρι τις 12 γράφω ασταμάτητα είτε στον υπολογιστή είτε στο facebook είτε στα ιστολόγιά μου ( περιττό να σας πω πως αν έχω μαθήματα δε θα χρειαζόταν να σας γράψω το πρόγραμμά μου γιατί μέχρι τις 21:00 θα ήμουν από σπίτι σε σπίτι)

.Ε λοιπόν μετά από τόσο γράψιμο καιρός να καθαρίσω το σπίτι,να δω τους γονείς μου,να μαγειρέψω & να κουτσομπολέψω με φίλους στο διαδίκτυο Οι ώρες περνάνε χαλαρά με δουλειά ή με εξορμήσεις ( μαγαζιά πχ) ..Όταν όμως υπάρχουν ιδιαίτερα χρόνος δεν υπάρχει...συνήθως ξεκινάω δουλειά στις 08:00-14:00 στους ενήλικες ή στους απόφοιτους μαθητές μου κ μετα τις 14 στους μικρούς μας φίλους.

Γυρνάω 22:00 σπίτι & δεν υπάρχει χρόνος για μένα παρά μόνο για να διορθώσω γραπτά!!! Όπως καταλαβαίνετε τρέχω & δε φτάνω...για αυτό τώρα γεμίζω τις μπαταρίες μου γιατί σε ένα μήνα από τώρα αρχίζει το τρέξιμο!!

Σας φιλώ, Πέννυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου