Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Η φίλη μας Σοφία, μας αφηγείται το δικό της... Γυναικείο 24ωρο!

06:00: Εγερτήριο στρατιωτικό… ετοιμάζομαι, και ψιλοσυγιρίζω το σπίτι ενώ ταυτόχρονα ως άλλο ξυπνητήρι εγώ προσπαθώ να ξυπνήσω τον καλό μου. Του βρίσκω ρόυχα κα ετοιμάζω καφέδες τους οποίους πίνουμε μέχρι…

07:00: καταφθάνει η μάνα μου για να αναλάβει τα παιδιά. Της αφήνω λεφτά για να πληρώσει λογαριασμούς αλλά και μια στοίβα ρούχα για σιδέρωμα (το σιχαίνομαι).

08:00: έχω ήδη φτάσει στη δουλειά. Τρέξιμο, πίεση αλλά και λίγο κουτσομπολιό με τα κορίτσια κάνουν τη μέρα να περνάει ευχάριστα. Τις περισσότερες μέρες είναι απλά βαρετά… κάποιες είναι κόλαση,

16:00: αποχωρώ από τη δουλειά και ολοταχώς για το σπίτι. Το χειμώνα μποτιλιάρισμα, το καλοκαίρι λιώνω από τη ζέστη.

16:40: Φθάνω στο σπίτι και προσπαθώ να βρω θέση για παρκάρισμα.

17:10: Επιτέλους (;;;;) σπίτι, Η μάνα μου καθημερινά μου περιγράφει μια μέρα κόλαση, οπού τα παιδιά την τρελάνανε, οπού της άφησα ένα σπίτι χάλια, οπού δεν ξέρω να μαγειρεύω γιατί το φαγητό που είχα φτιάξει από βραδύς ήταν ανάλατο αλλά το «σουλούπωσε» εκείνη και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Τρώω και ψιλομαζεύω το σπίτι ενώ απαντώ σε οποιαδήποτε απορία και φιλονικία των παιδιών μου

18:00: καθόμαστε με τον μεγάλο μου γιο και τον διαβάζω, Μπαίνω και λίγο στα κλεφτά facebook ενώ επιστρέφει και ο άντρας μου. Εξηγώ στον μικρό ενώ ετοιμάζω στον άντρα μου να φάει. Πάντα έχω όρεξη να μιλήσουμε και εκείνος πάντα πτώμα… κανά δυο κουβέντες την ώρα που τρώει και μέχρι να νευριάσει.

19:30: έρχεται ή πάω σε καμιά γειτόνισσα για καφέ.

20:30: Επιστροφή στο σπίτι. Μπάνια, καθαριότητα μαγειρική ή delivery για βραδινό.

21:30: Βάζω τα παιδιά για ύπνο. Ιστορίες και παραμύθια μέχρι να αποκοιμηθούν.

23:00: Μπάνιο και χαλάρωση στο σαλόνι με τον άντρα μου για να δούμε τηλεόραση ή ταινία και να πούμε ότι τρέχον πρέπει για τα παιδιά ή τα χρέη και τους λογαριασμούς

00:00: ο άντρας μου με ξυπνάει γιατί έχω αποκοιμηθεί στον καναπέ. Συνεχίζω τον ύπνο μου στο κρεββάτι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το πρόγραμμα τροποποιείται όταν η μάνα μου θα κρατήσει τα παιδιά. Εμπλουτίζεται με μεσημεριανό ύπνο, καφέ, ποτό και σεξ. Αλλά μην φανταστείτε… σαν εθνικές επετείους είναι και αυτά πια… μια στο τρίμηνο!!!!....

Σοφία Π. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου