Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Η Ελένη μοιράζεται μαζί μας τη δική της Ιστορία Αγάπης...!


Καλησπέρα σε όλες.
      Αποφάσισα να μοιραστώ με όλους την ιστορία μου, την ιστορία που μου άλλαξε τη ζωή. Γιατί έτσι αποκτά αξία η ιστορία. όταν την μοιράζεσαι και οι άλλοι χαμογελούν μαζί σου όταν την αφηγείσαι, κι εγώ πάντα τη λέω αυτή την ιστορία... και κάθε φορά είναι σαν μια γρήγορη προσευχή προς το Θεό,ένα ευχαριστώ σε Εκείνον γι αυτό που έζησα.

 Όλα ξεκίνησαν πριν 11 χρόνια όταν ήρθα από το νησί μου, την Κάλυμνο για να σπουδάσω στην Αθήνα. Δεν είχα κάνει ποτέ σχέση και ήρθα να βρω μια οικογένεια Καλύμνιων που ζούνε χρόνια στην Αθήνα και είχανε γκαρσονιέρες που τις νοικιάζανε σε φοιτητές. Η μια προοριζόταν για μένα.
Η οικογένεια αυτή είχε 3 γιους, ένας 33 ετών ένας 30 και ένας 16 ετών. Είχα ακούσει ότι οι δυο μεγάλοι γιοί ήταν άστατοι με τις γυναίκες. Μπήκα μέσα στο σπίτι για να με συνοδεύσουν στην γκαρσονιέρα. Καθόντουσταν όλοι στο σαλόνι με κάτι συγγενείς τους. και εκεί και τα τρία αγόρια. Ο μεσαίος ο Απόστολος ήταν πιο όμορφος από ότι είχα ακούσει. ψηλός, γυμνασμένος. ήταν μισοξαπλωμένος στον καναπέ και πετάχτηκε να με καλωσορίσει. εγώ ντράπηκα πολύ. Ενώ όλα έδειχναν ότι στο σπίτι μου θα με πήγαιναν οι γονείς του αυτός επέμεινε να με πάει εκείνος. Εγώ βέβαια έδειξα το πόσο άβολα ένοιωσα με αυτό και η μητέρα του ήρθε μαζί μας.

Από εκείνη τη μέρα και για 1 μήνα όπου πήγαινα ο  Απόστολος ήταν μπροστά μου. Με φλέρταρε έντονα εγώ όμως δεν ήθελα να είμαι με έναν άνθρωπο τόσο άστατο όσο λέγανε, Ώσπου. με κλέψανε. μπήκανε μέσα στο σπίτι και τα πήραν όλα. Φοβήθηκα πολύ και κάλεσα κάποιους φίλους για βοήθεια και παρέα αλλά φυσικά και την οικογένεια ιδιοκτητών. Ο Απόστολος ήρθε. δεν με άφησε λεπτό και το βράδυ το περάσαμε παρέα. απλά για να ηρεμήσω όπως μου είπε, χωρίς να γίνει τίποτα.  και δυο βράδια μετά μεσολαβούσαν μέχρι να γίνει ο άντρας της ζωής μου. Τρελά ευτυχισμένη και ανασφαλής, αβέβαιη για έναν άντρα με αυτή τη φήμη. σιγά σιγά ήρθε και έμεινε μαζί μου σε αυτή την γκαρσονιέρα. κρυφά και από τους γονείς του. Δεν θα διακινδύνευα να ακουστεί κάτι στην Κάλυμνο. Ο άστατος αυτός άντρας με ερωτεύτηκε τρελά. δεν με άφηνε καθόλου μόνη και οι καβγάδες ζήλιας ήταν πολλοί και έντονοι. αλλά οι στιγμές ευτυχίας περισσότερες
Στο τελευταίο έτος τα πράγματα άλλαξαν. θα έπρεπε να κάνουμε κάτι γιατί εγώ θα γυρνούσα Κάλυμνο, Μπήκα στο πλοίο για να πάω για τις διακοπές των Χριστουγέννων και να μιλήσω στη μητέρα μου. Έφτασα. πήγα σπίτι και ήταν εκεί με τον πατέρα μου και του είχε πει τα πάντα, και την επιθυμία του να με παντρευτεί. Σας το ορκίζομαι δεν ένοιωσα τίποτα. ένα μούδιασμα μόνο!!!

Έχω 1 γιο μαζί του σήμερα και είμαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα του κόσμου. γιατί ο γιος που μεγαλώνω είναι ίδιος ο πατέρας του.΄. Κι εγώ ερωτευμένη με δυο άντρες (το γιο μου και τον άντρα μου) που είναι περισσότερο φίλοι.
Οι απογοητεύσεις και οι στενοχώριες πολλές αλλά η αγάπη υπάρχει,,, και το σημαντικότερο παραμένω έντονα ΓΥΝΑΙΚΑ. Είμαι μάνα, σύζυγος, επαγγελματίας αλλά μέσα σε όλα και έντονα ΓΥΝΑΙΚΑ. Κι αυτό μου δίνει συνεχώς δύναμη..

 
σας ευχαριστώ πολύ όλες που με ακούσατε (διαβάσατε)

 
Ελένη Μ.

 

2 σχόλια: